Дизайн за играта ни с точки!

25 07 2008

Такам, понеже дизайна е взет на готово, не съм го правил аз(а туй не ми харесва :D) за това правя конкурс за дизайн!Тук си давайте предложенията, правени от вас(просто картинки, примерно пишете така:
izkencho 9:36:50
Бутони : http://www.prikachi.com/neshto si
Натиснат бутон : http://www.link.com/blabla
Бекграунд : ––
И така нататъъък :D!

Ей хора, сега тук е Patlajanec! 😉 Само да ви кажа, че през повечето време до вечерта ще бъда в СР заради музикалното парти, така че ако искате да ме видите, посетете Fjord 🙂 … Проверете дали иглуто ми е на картата, и ако е, значи съм там; ако не е, значи не съм на компа, и като дойда ще влеза! 😆 :mrgreen:





Партито

25 07 2008

Партито е хипер яко, и за това няма да мога да ви постна всички интересни неща в един пост!Ноо ето и итемите:
1.Маракаси в Cove-a

2.Фланелка в Plaza-та:

и 3.Мембърски итеми:
Има мембърски итеми в Snow Forts-a:

Има Floor Piano, аплодисменти, за това че беж всички да видят партито 😀 😀 😀 !!!
A ето и картинка от новата игра:

(кликнете за голям размер)