Поглед към каталога + новия вестник

31 07 2008

Днес Billybob показа тази картинка от предстоящия каталог:

Също така партито е удължено до 5-ти август! 😆

И новият вестник излезе днес. Можете да го намерите в страничната ни лента. 😉

На 5-ти август излиза новото ниво на Aqua Grabber-a. В морето има още скъпоценности, освен миди, но се предполага, че има и други недружелюбни същества в дълбините. 😮 Също така наскоро по случайност е попаднало в морето буре със сода и пилоти още работят по пречистването на морето. :mrgreen:

На 8-ми август в театъра се завръща една стара сцена (с мажоретките). 🙄

Също така има статия във вестника от Happy77:

За тези, които не знаят, Happy77 е модератор в СР. 😛

Във вестника има и пъзел. Ето къде са скрити думите:

Ето и предстоящите събития:

1-ви август (утре) – нов каталог за дрехи; нов пин
5-ти август – партито свършва; ново ниво в Aqua Grabber-a
8-ми август – стара пиеса в театъра

❗ И не забравяйте, че Рокхопър ще ни посети през август. 🙂

Действия

Information

7 responses

31 07 2008
adidasa

Mуххах ас съм първият. Mс че си го сложил за кот не чаткам мн US

31 07 2008
Toni Sweety

хора, според вас какво е това карираното 🙄 , на мен другото ми прилича на ластици 😆

31 07 2008
merik13

toba4e starata scena s majoretkite ili Team blue`s Rally e produljenie na purvata za6toto e 2

31 07 2008
Toni Sweety

да и + това тя беше като си направих пинго

31 07 2008
marsosun

Toni Sweety мен тва др-то ми прилича нещо като на покривка за маса 🙂

31 07 2008
patlajanec

Big Snow ,….. бандата е там, бързо, vip staqta

1 08 2008
cpbg9787

um….pina e v diskoto (diskotekata) pod pufala 😀 samo ulesnqvam tyrseneto 😉 plo4a e .

Вашият коментар

