За партито

27 07 2008

Така, сега осъзнах, че има доста неща за партито, които все още не сме казали. 🙂 Нека започна подред:

Новата игра е в Nightclub-a (диското) отляво на DJ масата:

Правиш музика, но според мен е малко тъпичка. 😦

Бутона „APPLAUSE“ („АПЛОДИСМЕНТИ“) предизвиква аплодисменти. Намира се отдясно на полето ви за писане:

Ако сте мембър и си купите VIP пропуск от Snow Fort-овете (снежните крепости) за 50$ ще можете да влезете в тайната стая зад сцените. Тя се намира в Dock-a (пристанището): 😉

Ето и как изглежда стаята: 😀

От заграденото в кръг място можете да си купите музикални инструменти. Ето и скритата китара: :mrgreen:

(Цъкнете, за да изгледате анимацията! 😉 )

В Lighthouse-a (фара) и Dance Lounge-a (втория етаж на диското) има съответно копче и ръчка. Натиснете ги и вижте сами какво става. 😆

Ако цъкнете на надписа „Viva Club Penguin“ в Lighthouse-a (фара), той почва да мига: 🙄

(Цъкнете, за да изгледате анимацията! 😉 )

Сигурно всички знаят, че ако цъкнете на надписа Coffee & Croissant в Coffee Shop-a (кафенето), той се сменя на Tea & Scones. Но ето какво още има на музикалното парти:

В момента бандата си взема почивка от партито и не е на айсберга: 😮

Предполагам, че вече сте разбрали, че главната сцена в Dock-a (пристанището) се сменя всеки ден с различен стил музика. 😉

Действия

Information

25 Коментари

27 07 2008
Spasguin

Йей, първи съм! Ае, Патладжанец, не разбрах „о ето какво още има на музикалното парти:“. Гледам анимацийката, но не те разбирам! 😦

27 07 2008
Spasguin

Ааааааааааа, сега хванах! Рок енд Ро. Ясно.

27 07 2008
Spasguin

Рол* 🙂

27 07 2008
cpbg9787

kompa ne mi dava da vidq animaciqta kyde e skrita kitarata

27 07 2008
mnaidenova

ne znaeh za nqkoi neshta. Mersi 🙂

27 07 2008
RealoD

Мамка му ве Movie Maker-a ми не стаа ако някои го има Pls да ми го прати skype ми е pavel00761 :s

27 07 2008
prince41

koito iska dostup do vip stayata da kaze cp trainer * ne kazvam kazete iskate li i davam

27 07 2008
izkencho

ne vsi4ko go znaeh mnoo e qk toq post az se chudq shto stoiko ne pishe vsi4ko ne 4e kazvaam neshto losho za nego

27 07 2008
patlajanec

CP Trainer-ите не бачкат ….а скритата китара е на точката на буквата „i“ в „Music catalog“ ….a Realod, нали ти го пратих movie maker-a ….не стаа ли? 😕

27 07 2008
prince41

RABOTI TOA SUM GO TESTVAL LI4NO SPOKO RABOTYI

27 07 2008
cpbg9787

MERSI

27 07 2008
marsosun

mersi nz 4e kitarata e bila tam

27 07 2008
penguinrocker

mersi patlajanec nz mn ne6ta ama s movie maker li pravi6 tez animaciiki az si go iam ma ne mi stava pls kaji dali trqbva da instaliram ne6to kam nego `e ne mi tragwa

27 07 2008
RealoD

penguinrocker анимацииките се праят с отделни програми едната е HyCam а другата не я казвам…. Аз си намерих бачкащ Movie Maker Patlajanec Ми каза от де да го изтегля и за тфа съм му много благодарен…. Ако някои иска да влиза в СР да ръцаме че нема ко да прая е хора аз влизам ся в СР….

П.С: Скиваите вемето когато съм написал комента ще стоя до 22:30 после сестра ми сигорно ще седни до 00:00 а тогава може да седна за 10-20 минути не че ви интерва та де 😀 XD….

27 07 2008
penguinrocker

релоад аре да се видим в цп
ама в кой сарвар си
П.С като ти видя комнтара чак тогава ще влеза

27 07 2008
RealoD

Влизаи в Fjord Мината че там най-няма хора аз съм Admirala Nfs

27 07 2008
RealoD

За сички влизам в чата на Patlajanec там ме търсете

28 07 2008
driplio

qko 6te slu6ame se razli4na muzika (rock)

29 07 2008
Big Zzzz8

Аз нямах пропуск и не знаех кво има зад сцената

29 07 2008
Big Zzzz8

Какво трябва да направя за да ми дадат автограф

29 07 2008
bobysan97

da si member

29 07 2008
mi6kata

prince41 az iskam ako moje da mi kaje6 ot kade si izteglila cp trainer 5 s koqto stava6 member i koi to4no e

31 07 2008
Big Zzzz8

пич CP trainer не работят

31 07 2008
patlajanec

мхм …. ма той каза, че е намерил работещ …което е възможно, щот само линковете за swf-тата на СР (отделните части) са ПРЕМЕСТЕНИ, а НЕ са ПРЕМАХНАТИ …. лесно можеш да ги намериш пак, и да ги използваш ….един хакер може да изработи CPTrainer за около 40 часа, така че е възможно той да е намерил работещ trainer 🙄

31 07 2008
adidasa

За тва на мен пингото ми го банннаха бях ЦП трайнер 5. Ама не бачка и пак ми го банннаха. (mrgreen)

Вашият коментар

