Как да играем Treasure Hunt?

29 04 2008

Понеже има хора, на които не им е ясно как се играе тази игра, реших да обясня правилата и тайните на играта подробно😉

Преди всичко, Treasure Hunt е игра, в която участниците играят в екип, а не един срещу друг. Целта е да изкопаят колкото може повече съкровища, преди да им свършат ходовете.
Ето как е означено всичко на пясъчника за игра:

Всеки играч има по 6 хода.

Играч 1 копае колоните, а играч 2 – редовете. Там, където редът пресича колоната, е изкопано място, и в него вече може да има съкровище.
Ето как се точкуват всички съкровища:

Във всяка игра има по 3 диаманта (3 червени или 2 червени + 1 син). Оглеждайте се в пясъка за звездички, които означават, че отдолу има ПОНЕ монета. Не е лошо и да хвърляте по едно око за червените (или СВЕТЛО сините) проблясъци между клетките. Те не винаги се виждат, но винаги са знак, че отдолу има червен (или син) диамант. (На картинката не се вижда много добре, но между точките между клетките има червени линии, които могат и да са сини!)

Понякога, много рядко, можете да откриете с партньора си и син диамант, който ви дава 100 $. Ето какво става тогава.

Надявам се, че съм ви помогнал. Ако има въпроси – пишете!


Действия

Information

8 responses

30 04 2008
lalin117

glei go we pi4a nau4ima da cakam treasure hunt!

30 04 2008
patlajanec

xax😀 изпълних си мисията😀

30 04 2008
Ники

Моля те постни клипчето с Рокхупър.Или ми го прати по скайп nikson36.Поне като не мога да се видя с Рокхупър да видя клипчето….

30 04 2008
patlajanec

к….неска ще го кача във vbox-a и до утре ще се е одобрило😉
а иначе да те намирам ли по skype-a?
аз съм иначе pavel_nedved_11_juve:mrgreen:

Поправка: клипчето ми излиза 1 GB и нещо….твърде голямо е за vbox-a😦
не знам защо е толкова голямо….иначе е 26 минути….снимал съм почти сичко от самото начало, когато RH се появи в town-a😉

1 05 2008
bobysan97

razdeli go na 4asti😉

1 05 2008
patlajanec

ма чоек….гигабайт и нещо ще има да го разделям на части цяла вечност😦

1 05 2008
cpslayer

Аз съм Ники.🙂 Предлагам да намалиш качеството.Пратих ти пълномощно в скайп и там ще ти обясня как точно.

4 05 2008
petity97

Mn e qka taq igri4ka :PpP

Вашият коментар

